Monday, May 10, 2010

I ♥ U MOM ~~

Assalamualaikum..
Allhamdulillah..akhirnya kuaq gk kn post aku yg ke-2..ngee~~

Kli ney aku nk story kt ampa psl Mother's Day..(",*)


Hurm..Mother's Day kli ney xbesh cm taun2 lepas..
Sbb taun ney aku xda kt umh..xbalek..jauh sgt..(wendu~~)
So, aku ingat nk kol wish kt mak aku la kn..tp, bat fon aku kong la plak..(klo cm2, charge la kan..)
Ha..ney yg nak story mory kt ampa ney..
Ampa taw dak, boley plak tyme2 ney charger aku rsk..haish..geram gler rsa..
(cm nk gheyau pom ad taw dak..ishk3...=(( sdey weh..)



Ok2...smbung blek..hehheh..teremo plak kn td..huhu~~
Taw x, smpai skang ney pom ak xwish g kt mak aku..haish..kompem mak aku sdey kn.
Da la aku ney ank sulong..jrg2 balek plak 2..mst mak aku ingat aku lupa knn..
(mak..kak xlupa kt mak pom..)
Tp, sek bek la kak uda (adek aku) ad kt umh..maybe dia da wish koyt kt mak aku..huhu..

Ok la..klo xdpt kol mak aku tuk wish kt dia..so, ak wish ja la kt blog ney..
Sekurg2nya terubt la gk rsa hati ney..wuuu~~
Ok..2top mata suma..ngee~~
Tuuuu..chak~=))



Ya Allah Ya Tuhanku, kau lindungilah ibuku dari segala bahaya dan malapetaka..
kau panjangkanlah umurnya, kau berkatilah apa yg dilakukannya..
kau limpahkanlah kepadanya rezeki yg halal..
Sesungguhnya hanya pada-Mu sajalah tempat aku memohon..
kerana jasa ibu tiada tolok bandingnya..
Kasih ibu dibawa ke syurga..
Amiinnn..~~

Kepada Puan Che Bashah binti Haji Ayob..
' Happy Mother's Day'

~~I ♥ U MOM ~~







No comments:

Post a Comment