Thursday, July 1, 2010

~ Kecoh Gambar Im Yoona SNSD @ Girls Generation ~

Assalamualaikum..
hurm..da lama da tak update blog ni kan..
da bersawang da pon..tikus pon da banyak bersarang da kot..haha..^^
ok la..this time aku nak bersihkan blog aku ni..wah..gitu..

kalau tengok entry ni mesti korang tertanya-tanya kan kenapa dengan dia?
actually tak ade apa-apa pon..saje je tetiba nak letak gambar dia banyak-banyak..
suke tengok muke dia ni..(",)
nampak cute, sweet, cool, gorgeous, beauty and macam-macam lagi la..
haha..apa aku merepek ni..arios amigos..argghh..

k2..dah2.mari-mari kakak-kakak, abang-abang(eh2, melalut lagi..) kita tengok-tengok gambar yoona unnie ni..
jom, let's check it out..^^

gambar ni masa Today's Music Bank *comel kan??*


yang ni dia snap sendiri ..*nampak pure la pulak*


yang ni pulak versi chubby..haha..^^

versi marah plus geram kot sebab aku lagi comel pada dia..haha..*yang last tu ignore je k..=)*

innoncent kan masa ni..true beauty..=)

yang ni pulak nampak childish..cute..

simply siti..eh,eh..simply yoona la..=)

nak tengok tak muka dia masa kecil??
ha..mari-mari ada hot gossip..huhu..(dah2..straight to the point..) still comel macam tu jugak..
eh, tak percaya?? ye..aku tak tipu..
tak caya tengok..haha..^^







ha..kan betol ak cakap..
ok la..da banyak da rasanya gambar-gambar dia kan
da la..aku pon da rasa mengantok gile ni..
mata pon da layu2 ayam..haha...jum2..tido..

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

1 comment: