Wednesday, January 12, 2011

~ Addicted to 2011 FASHION??? ~

Assalamualaikum..

hehe..lama dah kan saya tak post entry kat blog ni. hurm..actually, masa cuti hari tu malas nak update2 blog bagai ni..broadband buat hal la. normal la kan, kalau dah cuti of course user banyak..so, line pon cam malu2 nak kuar..tehee~~

rasanyer tak terlambat lagi kan saya nak wish HAPPY NEW YEAR to everyone..hehe..(even memang dah terlambat sangat pon. dah 11 Januari dah dek non). tahun ni, macam2 perkara baru saya pelajari dan perolehi..hehe..ada yang baik dan ada yang kureng..walla~~ ayat kot..huhu.

tahun rasa mavam teringin nak berubah penampilan + personaliti dan apa2 je lah yang kureng berbanding tahun lepas..=) tahun ni tetiba je minat tengok style shawl dan fashion yang banyak digayakan remaja2 sekarang. nampak ayu + chantek + sopan gitew..ahha~ so, rasa cam nak try test pon ada kaw~ haha..nak jugak. tak nak kalah kaw~

meh sini nak tunjuk beberapa contoh style shawl and fashion yang saya ske..



Fatin Liyana



Ayun Ayunar



Peti Suara



yup, memang biasa la, lain orang lain sukanya..hehe..nampak beberapa style diorang ni cam simple mimple kan, but for me i like it..=))actually banyak lagi fashionista2 yang sangat hebat dalam bergaya tapi saya ambil yang style padan dengan saya je la kan..aku tak pandai fashion2 sangat kaw~ haha..

ok la, mata pon da cam nak tamat perkhidmatan ja nih..hehe..mengantok lol~ ok..maw tidur dulu..bubye..nyte~
salam..=))

No comments:

Post a Comment