Tuesday, May 25, 2010

~23 things bout me~

Assalamualaikum..

hurm..da lma kan aku xupdate my blog ney~~
actually aku ngah exam skang ney..pulun stady la kn..haha..(stady la kunun)
arini second last paper..paper PSV1 ..sok PSV2 plak..
haish..xsabar nk abes exam..
pas2 enjoy..haha..^^

sbenarnye aku nk post 23 things about myself..haha..
ney pon sbb aritu bukak blog qisyah..
dia ada soh buat bnda ney..
bagi tidak menghampakan harapn peminat setiaku, Cik Siti Naqisyah Kamaruddin, lantas aku dgn cergasnya membuat soalan ni..kui3..

1) aku ney ank sulung dr 3 adik-bradek perempuan. tp xmacm ank sulung pon..haha

2) akn mkn byk kalo mak ak masak sambal petai..perghh..sedap beb..klo ad bnda 2, kompem ak mkn berpinggan pinggan..=)

3) msa dlu ak ad 1 slimut ney aku bwk je g mna pon..di samping ulat bulu kami yg panjang 2..dlm keta pon usung ok..tp skang bnda 2 tu da jd bhn khazanah..hehheh..

4) dr kecil smpai besar ak xbley klo tido xpkai slimut. msti nk ad slimut. pas2 balut diri smpai xbleh gerak (macm bedong baby 2)

5) penah jatuh kat parit ke apa ntah kt dpn umh wan (trusan wan mat saman 2) msa maen mancing2 ikan ngan kawan. abes baju kotor hitam

6) mse dok umh sorg2 (ayh mak g keja, adek no.2 g skolah n adek bongsu g umh jiran) ular hmpir nk msok umh. ak takot gla smpai nanges xgerak2. pas2 trus geli bla tgk ular..cm nk muntah n pengsan..

7) sgt alah ok ngan sbarang bhn perasa, manis dan masin. sbb klo mkn bnda cm2 kompem trus tumbang..kepala cm nk pecah..

8) sgt ske maen sukan tp sgt malas utk kuar berlatih..haha..

9) pnah jd tokoh murid mase darjah 6..aku terkejot gila..cm xseswai pon ad..huhu..

10) ske ngan seni binaan @ membentuk..kurg mahir bab mlukis n mencatan..hehheh..=)

11) slalu wat jahat msa kt trans dlu..tp xpenah kantoi..mmg kitowg geng 1 rumate..

12) xbley tgk klo ada orang2 tua jual2 ke...rsa sedih sgt..cm nk tlg dia bli ja smua..tp duit xcukop..

13) ske sgt berjaga malam. tgk bola la..lyn tv la..on9 la..xtaw la napa..mmg da jd habit..

14) ske sgt ngan apa2 je yg berwarna hitam..^^

15) rabun tp mals pkai spek..pkai pon klo msa study, tgk tv, n klo nk tgk bnda jauh..pas2 cabot blek..malu..muka boolat ja bla pkai spek..

16) berkongsi tarikh lahir ngan kembar aku @ adek aku no.2..16 Ogos..(sbb 2 kot suma sma..)

17) tringin sgt nk g mlawat smua ngra2 asia..

18) sgt gilakn warna hitam, biru n putih..

19) aku n adek ak no.2 da mcm kembar..sbb kmi ney suma sama smpai la skang..citarasa ke, perangai ke, penyakit pon sma..penah skali msa dia exam besr dia knafood poisoning, pas2 ak plak yg kna

20) klo msa raya, mmg xpena miss wat kuih almond london n chocolate rice..pas2 wajib wat 5 jenis kuih sekurang-kurangnya..

21) sgt ske window shopping..bkn shopping..

22) msa kecik kaki la xpecialy, klo xpenoh ngan luka @ parut mmg xsah..sbb nakal sgt. smpai penah kne kurung luar umh sbb blik lmbt men ngan kwn2 laki..

23) sgt tak ske wrna hijau..tp yg pliknyer..brg2 ad gk wrna hijau..tp 2 smua org bagi o bli..

** so, dgn ini aku nk sebarkan virus 23 things bout me ni kt kwn2 blog ak..o spa2 ja yg nk wat~


No comments:

Post a Comment